Livestream Svineriet Mega hyggelig aften på S´vineriet i Odense. Og de går så meget op i vin, så hvis man vil udforske sine smagsløg er det er et fantastisk sted med gode råd og så fin vejledning. Jeg Henrik og jeg havde et par skønne timer på scenen.